Saturday 21 May 2011

What a Bad Luck ~

Assalamualaikum

semalam aku x smpt nk update blog sbb smlm mmg depressed abis
so aku cite la ape yg terjadi smlm

pagi tu. mmg kne bangun awal. sbb kne amik ujian statik
anda x tau ujian statik ? ujian statik adalah bla bla bla
ujian statik tu ujian berkomputer mase nk amik lesen la ~

aku da fail kali pertama. 1st time try dpt 40. markah lulus 42. depressed
smlm try lg skali. pegi awal2 lg. tempat tu x bukak, tp aku da tercegat kat situ
da la aku baru tau hal tu pukul 2 pagi. exam pukul 8 pagi. aku yg xready ni pon
terpaksa la mentelaah buku2 tuh dgn hati yg berat

dtg pagi2. ingt leh la main psp. bukak punya bukak. rupanya2 psp aku xde bateri suda ~ dems !!

2nd try. omg ~ dpt 41. markah lulus 42. melayang RM60 tu. agak2 RM60 tu boleh dah aku nk pekena chicken chop ke. blanje aweks ke (walaupun aku xde. =P) hape ke. RM60. jumlah yg agak besar tuk dibazirkan

dan terpaksa la kali ke-3 pada hari rabu ni.wish me luck guys ~ T.T

Sad ~

and so. aku balik umah dgn wajah yg agak hampa

aku kalo kat umah. kalo tgh sedih. mmg aku xkan layan mende laen selain ni

Versailles : Philia

Versailles : Destiny ~ The Lover


ni antara contoh Visual Kei yg berasal dari jepun. aku suke gile tengok dorang solo guitar. urgh ~ 

eh ~ lari tajuk suda ~ . so yea...kalo aku sedih. aku akan headbanging like an idiot dlm bilik sesorang. diri aku. xde org nk tengok pon. adik2 xde. abg kakak pon xde. so aku bebas buat ape saje. huahuahua *gelak baik XD

smlm layan AF 9(kantoi)
Akademi Fantasia 9
aku layan AF sbb ade mamat name Hazama je. dulu aku bet kat Afif. tp Afif da kuar. so aku bet kat hazama plak. tidak dinafikan Lena ngan Fina ade sore yg mantap. tp sorry la. aku x minat artis pompuan bertambah. so sorry to fans dorang :P

and. smlm berlaku kejadian blackout kat umah kul 3 pagi. so aku terpaksa update pagi neh (kul 11.23AM). hades. pape pon. harap baca la sedikit karangan budak skolah aku. sekian. trimas

sankyu :)

Assalamualaikum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...