Friday 27 May 2011

Friday Night

Assalamualaikum

aku rasa aku xde nk tulis pape kot ari neh ? sbb mende biasa je. maen komputer. psp. makan minum. tu je

cuma. mlm ni aku kuar ngan mak aku. kitorang jarang kuar. sbb mak aku prefer duk rumah. dia xsuka jalan2. so aku pon terpaksa la memerut kat dalam bilik gak kalo dia x kluar. kene jage mak maaaa. =D

ari neh kluar g Billion KB. ade jualan murah katanya. yg hampeh aku gak yg kene g beli sume barang. dia tunggu dlm kete. LOL =.=

pastu g bank. amik duit. system down. terima kasih. haha. baliklah aku ngan muka hampa. esok mane nk cari RM200 tuk bayar duit yuran bengkel belajar memandu =A=

nasib baik ade stesen minyak kat rumah kitorang yg support MEPS. so leh la amik duit tuh. x banyak. RM1k je. duit mak aku. bukan duit aku. kalo dpt kat aku xsmpai sejam abis aku guna tuk beli barang. hahaha XD

sempat la balik rumah. layan maharaja lawak. layan game kitsu saga jap. dan tido ~ nk tido la ni. salu post pukul 3-4. ari nih awal.. (1.27AM awal tengkorak hang) =P

thats all. oyasumi nasai minna =D

Oyasumi bermaksud Good night dalam bahasa jepun. Minna merujuk kepada semua /orang yg ramai. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...