Friday 20 May 2011

Ceritera Hari Jumaat

Assalamualaikum


hari ni merupakan hari yg agak berat bgku
exam yg ku jangkakan senang. rupanya terlalu susah untuk ku jawab
lalu ku melelapkan diriku sendiri semasa exam
dan ku melepaskan diriku sendiri sebelum tamat waktu exam.
terus kuar dari dewan. T.T


tu la, smlm da planning nk blajar. tp last2 kantoi depan TV gak. 
layan bola Kelantan lawan Felda. >.<
pastu plan nk blajar. tp xleh gak sbb mata sudah mengantuk. bantal suda memanggil


Kelantan MLN Felda United @ Astro Arena 801
tp smlm ade something weird happen. nape aku boleh tringatkan akan si dia ? si dia yg da lame ku pendam kan perasaan ini ~ sejak di bangku sekolah menengah lg. 
kenapa smlm tetibe je tringatkan dia ? aku tringat kat wajah dia je
puas aku try ingt nama dia. x kluar gak. pikir punya pikir ade la dlm 30 minit


Percintaan pertama sukar dilupakan. walaupun diriku bertepuk sebelah tangan. T.T
cukup 30 minit. still x ingt. adakah aku suda mula melupakannya ? tidak sama skali. >.<
so aku bangun balik. on PC. on Modem. Off speaker *takut mak aku dgr. xD
*cari kat group. cari profile dia. oh ~ baru ingt ~ nama dia ialah **** ******. mane boley bgtau!
kang x pepasal masuk melodi. masuk gaia tv sume. bluek XD


and so. lepas da ingt balik nama dia. baring balik. baru la dpt tido ngan nyenyaknya. pagi ni bangun awal sbb ada exam. tp something terible happen lg =.=


"

Please re-enter your password

The password you entered is incorrect. Please try again (make sure your caps lock is off).
Forgot your password? Request a new one."

sape la yg gedik sngt nk hack aku nye fb neh ? jgn la weh. aku bukan pro cam ko. aku budak skolah je. bringus lg. ko nk hack ko hack la yg duk hina islam ke. indon yg duk kutuk malaysia la. ni ape kelas hack budak skolah bringus. nk tunjuk terer pon agak2 la der. aku mmg saje view email aku kat public sbb nk tngok ade x org busuk ati cam ko. n conclusion is : ADE. ko la yg busuk ati tuh. ^.^

so skarang aku pkai FB lame aku. tunggu mase 17 hour lg tuk reclaim balik fb aku tuh. pfft. ape la yg special sngt fb aku tuh smpai ade org nk hack. ke jeles tngok aku ensem ? <--sendiri muntah semasa menaip ayat ini. HAHAAHA XDDD

n so. tq to 21 follower yg sudi follow blog aku yg x seberapa ni. aku bukan cam org laen yg sanggup g blogwalking semata2 nk suh org follow dia. aku x suka susahkan diri sendiri. dan susahkan org lain (ye la. semak je chatbox suh follow dia. kalo dia follow kita xpe la. ni dtg. leave chat "follow saya". pastu blah. ceit. budi bahasa budaya kita la ! XD

td mase balik dari exam. smpai je depan Billion Kota Bharu. ade xcident plak dah. kete jenis MPV vs kete buruk. of course la kete buruk lg kebal. besi dorang keras maa ~ sian MPV baru tuh hancur remuk. aku plak siap kne hon ngan kete kat depan sbb x sedar lampu traffic light da hijau. ralit sngt tngok org xcident. XD

Kota Seri Mutiara [Billion] Kota Bharu

modus operasi aku g sane hanya la semata2 nk cari memory card psp yg aku ade cakar kat post yg lepas. tp hari tu xsmpt sbb masing2 da letih. so hari ni. ade mase lebih. aku blah g sane nk cari. usha punya usha kat tingkat 2. smpai la kat kedai yg dituju tuh ~

*xmasuk lg
pekerja : "ye. nk ape ncik ?"
aku : "err. nk tngok2 dlu
aku : "aaa....memory stick psp 8gb ade?"
pekerja : "ade. rm120. kitorang bg 30 game free"
aku : "oh"

bukan game free yg menjadi persoalan. tp harga memory card tu yg agak mencekik. RM120 ? aku tanye kt KBMall hari tu lebih kurang tu gak. tp stau aku. harga Memory Card standard (yg x ori) dlm RM50-60 je. so aku tanye 1 lg soklan tuk kepastian

aku : "yg ori ke ?"
pekerja : "yg standard la"
Sony PSP Mem Stick Pro 

kang kalo dia ckp ori. aku check x ori. malu dia plak. sbb tu dia bg jawapan gitu. so aku pon hape lg. blah la. dari aku bazirkan lg RM60 semata2 tuk dpt 30 game free yg aku sendiri leh download kat tenet. baik aku g cari kat Mudah.My. ade je yg jual RM50 8gb memory. pastu kwn aku si Veenai pon ade offer 8gb RM50. watpe nk bazirkan lg RM60 tuk 30 game ? pfft ~ so aku pon. slow2 chow dari kedai. dan balik ke rumah

well. thats all for today. kalo aku rajin aku post la sehari 2 post. skarang ni so far aku dpt wat sehari 1 post je. ^.^ 
















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...