Monday 30 May 2011

Bila Manusia Dan Hantu Berbicara

Bila Manusia Dan Hantu Yang Jiwang Berbicara

Seorang psikik sedang berbicara dengan hantu

Psikik : nape ko mati wahai hantu ?

Hantu : aku dilanggar semasa aku cuba menyelamatkan seseorang...

Psikik : nape ko slamatkan dia ?

Hantu : sbb aku.. xnk dia yg aku cintai terluka...

Psikik : ko mesti seorang yg sangat menghargai cinta...sanggup menggadaikan nyawa ko demi dia yg ko cintai..mesti dia tgh sedih skarang stiap kali tringatkan ko..

Hantu : x..dia mesti tgh gembira sekarang

Psikik : nape plak ??

Hantu : sbb org yg aku slamatkan tu adalah lelaki yg dia cintai...

Psikik : aku bersimpati...



kesimpulan : jadilah seorang yg setia. cintailah seseorang dgn sepenuh hati. dan kalo da ready. kawen terus. =D

Kredit : chokky2.
Translation + add by myself (namasayaanip.blogspot.com)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...