Friday 27 May 2011

Maharaja Lawak Musim Kesembilan [Review]

Assalamualaikum

alhamdulillah. sempat gak aku sampai kat umah (walaupun lewat sket. miss part awal R2, tp xpe la. janji x miss part Jozan ngan Jambu)

so aku nk review la sket pasal dorang neh (jadi juri =D)

R2 : aku x sempat tengok full persembahan dia. tp berdasarkan komen juri dan reaksi penonton. aku rasa dia dorang dpt buat lawak yang kira best gak la.
 Rate : 7

Balas : balas ni mmg aku kurang minat. sbb lawak dorang mesti ade double meaning. well. kita kene open minded. so aku hiraukan mende tuh. aku layan je lawak dorang. tp lawak dorang x berapa nk menjadi mlm neh. mungkin sebab dorang x fit ngan Bell kot ? aku tengok timing x kene. itu salah. ini salah. ceh. aku pandai komen je. kalo suh g wat lawak kat pentas. sure kene BOOO punye. so jgn marah aku yea ? =D
Rate : 5

Nabil : aku menjangkakan yg best dari nabil. tp hampeh. mmg x best. dia cam buang mase je kat atas gelanggang tu dengan wacha wacha dia. sigh -.-" yg part kene tikam. part dpt 6. ngan part kene acid tu je yg aku gelak. overall. you dissapoint me nabil...
Rate : 6

Sepah : sepah., same cam nabil. aku jangkakan sepah dpt wat aku gelak pecah perut hari ni. tp x. aku x paham pon apa lawak yg diketengahkannya. sbb terlalu banyak dialog. lawak dan dialog bercampur aduk membuatkan aku x paham (korang paham ke ?). pape pon aku harap sepah dpt ke final Maharaja Lawak. =)
Rate : 7

Jozan : abang..abang..sebenarnya abang.. yg ni mmg aku xleh tahan gelak !! johan berjaya bawak watak Mamat Khalid. aku tengok mamat khalid pon tahan gelak XDD. ditambah plak ngan Mail Lambung. dan Kencana Dewi tuh. memang gandingan mantap la. superb like ! =D
Rate : 9

Jambu : jambu juga  xmenghampakan aku. ngan lawak bahasa pelik dorang. pastu invert sedih sebagai gembira dan penampilan yus cam org asli. mmg terbaek la jambu !! hahaha !! =D
Rate : 9

sape yg aku wish masuk final ? : Jambu Jozan Sepah. tu je =)

Video ?

R2



Balas



Sepah



Nabil



Jozan



Jambu



Penyingkiran

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...