Thursday 26 May 2011

Pompuan Sukakan Lelaki Yang Pendiam

Assalamualaikum

tiap2 hari aku rasa cam duk kat penjara je.

x g memana. hanya terperap dalam rumah. sekali skale turun bawah (bilik tingkat atas) hanya tuk makan. kemudian naik atas balik

walaupun berbekalkan internet yg agak laju. komputer yg boleh not bad (4gb DDR2 Intel Core 2 Duo 2.8ghz is enough nowadays). boleh la nk maen game MMORPG, chatting sume2. tapi. aku masih boring. ye la. ari2 buat mende same. xkan korang  xboring kot ? >.<

so hari ni. keje aku ialah bangun tidur. makan. maen game. chatting facebook. stay kat page (Sume ni mis komunikesyen). maen psp (mase duk bawah jap td) dan. blogging (spend 10 minit menulis karut marut neh)

nothing special berlaku hari nih. td aku ada terbaca kat newspaper. kononnya pompuan sukakan lelaki yang pendiam

eerk..aku terasa. sebab. aku mmg pendiam. dari kecil sampai ke besar. x suka ckp. terutama ngan gurlz ~ (jangan label aku gay. nk je kasut aku naik muka ko kalo ko pikir aku camtu). aku normal. cuma aku malu sket ngan pompuan. (tangan dibahu mata keatas). :P

Sesuai tuk aku =D

yes. aku x macam org laen. kadang2 jeles gak. tengok member selambe je maen cuit2 ngan pompuan. (erks ? -_-") chatting2 ngan pompuan (tu biasa) kluar ngan kawan pompuan (skali skale je la. tu pon ramai2).

sering gak aku terpikir. normal ke aku neh ? tp yup. aku normal. tp bagus gak aku ada sifat camni. at least aku boleh kawal diri aku dari rapat ngan pompuan. so setan xleh la nk hasut aku wat mende jahat. =D

ari neh. ade cite best kluar. KONGSI arahan farid kamil. mula2 aku download format MKV. tp sbb HKV aku leh baca format RMVB je (sbb nk pasang kat TV) terpaksa la redownload balik yg format RMVB

Kongsi

mase nk tengok. bapak aku tido plak kat bawah. so xleh pasang kuat sangat (sound). so aku malas nk tengok. aku naik atas. sambung maen game (bapak aku cerewet sket. mase die tido xleh wat bising. >.<)

so xleh la nk review lg tentang cite kongsi

hari ni page aku ade admin baru. kwn aku gak. kenal kat page tu gak. dia suggest tuk aku supaya cari admin yg leh backup aku. so aku offer kat dia. alhamdulillah. dia menunjukkan komitmen yang baik kat page. harap2 page makin bertambah member =D

so sampai situ je aku tulis. aku salu update blog pukul 2 pagi keatas . sbb aku akan tulis semua yang berlaku pada diri aku. blog ni diary aku la. tp diary terbuka. aku share mende yg leh dishare kan. mende2 private mane leh. kang jadi gosip plak ~ tehee XD

stakat tu je la yg mampu aku tulis. kan best kalo dulu karangan wat ngan komputer. mesti kejap je aku hantar xD (Word per minit = 89. Accuracy =98%) rekod aku kat salah 1 apps di facebook. nk try ? click sini
http://apps.facebook.com/typing-challenge/?ref=ts

ok. ja ne !! Assalamualaikum. oyasumi =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...