Saturday 28 May 2011

Pengalaman Pertama di Stadium ~

Assalamualaikum

hari ni hidup aku xde la kosong sangat.

bangun pagi. g amik kelas 6 jam memandu.

dengan selamba aku mengaku aku xpandai bawak motor (tipu kat cikgu tuh) XDD. so kalo aku wat silap xde la malu sngt

and yea ~ aku ade wat silap. sbb aku x biasa motor Honda Wave. (motor aku Yamaha Sport "buruk") so susah la sket nk handle. meniti lepas ~ zig zag lepas ~ break kecemasan x lepas sbb aku slowkan sebelum garisan tuh. yg laen2 kira ok la. >.<

pastu. hari ni aku berpeluang ke Stadium buat kali pertama !! menyaksikan Kelantan MLN Pahang.

seyes aku ckp. dulu aku mmg booo la kat bola sepak. sbb cam org bodo. bola 1 tp sume duk berebut. tp skarang. aku rasa cam makin lame makin minat kat bola. especially TRW (The Red Warrior). suasana stadium x sama cam stadium laen. stadium sini selalu je penuh. boleh nmpk lautan merah. pergh !! mmg best la

tp persembahan TRW mlm ni agak hambar. Shahrul Idlan Talaha asik wat salah. shot x tepat. mlm neh aku rasa Piya la yg terbaek ~ sbb dia lincah kat depan gawang gol lawan

Karathu plak..zzz..buang Chanturu dari padang. mase tu chanturu maen mmg best la. xtau sbb ape dia tetibe je kluarkan chanturu. abis la fan TRW marah2. x puas ati tanda protes. tp nk wat camne. dia jurulatih. kalo dia masukkan yg best xpe la

ni aku tengok. pemain DEF no 17 ngan 24. maen cam haram. bola lepas gitu je. belum dpt bola da pandang belakang. pastu asik duk arah2 org. perbaiki diri ko dlu la baru nk sound org. WTF !!

so tu je yg aku tulis. blog aku ni makin lame makin jadi cam diary plak. everyday's life mesti aku tulis kat sini. huhuhu

k la ~ esok aku ada test lg. mohon off ~ nk tido. nite =)

Assalamualaikum

Carta Terbaru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...