Friday 20 May 2011

Maharaja Lawak x best ??

Assalamualaikum

petang ni aku da plan baik punya. pukul 9 nk tngok Animax Live Concert kat Channel 715. pastu kul 10 nk tngok Maharaja Lawak kat Channel 132.

so seawal kul 8 lg (awal ke ? ) aku terus turun bawah. konon2 nk tngok berita la *sengkang mata tngok TV3 selama sejam. sbb xnk bg remote kat ayah aku. kalo bg dia. sure la dia pasang hindustan. berdarah la telinga aku dgr lagu hindustan. urgh ~

so pukul 8.50 tu. bapak aku da start ngantuk. ye la. sengkang mata ngan aku selama 50 minit layan berita. dia bukan layan sngt pon berita2 neh. aku xpe la. layan gak. bab2 sukan yg TRW menang. pastu nk tau perkembangan kes mamat asid tuh. o.o

pukul 9. yes !! bapak aku terlelap. so ape lg. mulakan operasi 
*bukak Channel 715 (Animax)

waa ~ lagu gazzete - red menghiasi skrin tv aku mase tuh. mak aku terus tekejut. ye la. jarang dgar lagu jepun kat tv. kekeke XD
pastu Animax Concert start. fuyyyoh ~ live concert tuh ~ kalo la aku leh gi sane (aku x pasti ni siaran ulangan ke 1st siar. kalo siar ari2 pon xpe. :D)
antara artis yg buat persembahan. yg aku ingt ade May'N, Elisa, Kita Shuuhei. SCANDAL (faveret >///<)Yoko Takahashi (lagenda ~ :D) etc. yg laen x ingt. :P
May'N

Elisa

Kita Shuuhei

Yoko Takahashi

dan band Feveret !
SCANDAL !!

so yea. agak terhibur gak. dengar lagu zankoku no tenshi. dont say lazy, lagu may'n etc. wish i was there T.T

Maharaja Lawak Musim ke-8
pastu. maharaja lawak pon start suda. aku x tau nape. sejak amir kluar. aku cam xde mood nk tngok ML. aku da tau stakat mane potensi peserta ML yg laen. cam JAMBU JOZAN SEPAH NABIL mmg aku wish duk kat top 4 la. tp amir....aku mmg nk tngok perkembangan amir. for me la. amir is better than man. patutnya singkirkan man dlu. tp xpe la. personal opinion. aku x undi pon. so xlayak ckp bnyk. :P

so far. persembahan peserta ML mlm ni agak mengecewakan aku la. aku expect dorang leh wat aku ROFL lg cam yg lepas2. tp certain part je yg aku btol2 ROFL. contoh cam nabil. aku suka kat punchline yg dia letak gagang tepon smpai telinga berdarah tu je. yg laen. x best. seyes. personal opinion. no offense to nabil's fan

yg dpt wat aku gelak mlm ni cuma
SEPAH(part kaki ganti lengkuas xleh blah XD)
JAMBU (overall terbaek !),
NABIL (part yg berdarah tlinga)
JOZAN (2nd overall terbaek !)
yg laen2 biasa je. sorry to their fans. im being honest here. if u hate me. then pls do so. idk idw idc :)

tinggal 2 hari sebelum tarikh kramat. dimana salah sorang kwn aku akan meninggalkan aku dan keluarganya buat selama-lamanya

kwn : hoi ! aku x mati lg la !

haha ~ dia pegi matrik. terpaksa la tinggalkan Facebook. pakwe2 jpop dia sume tuh. wish u luck my friend.
sorang lg pegi UIA. amik jurusan pergigian kalo x silap aku. so lepas ni nk cabut gigi xperlu la nk kuarkan duit. free je. ala ~ member pon berkira ke ? XD

well. thats all for today. aku rasa aku cam mood nk tulis panjang2 lg. tp i got nothing to share anymore. n pls bear wit my broken english. tanpa broken english. siapalah aku :)

Assalamualaikum. chow dlu x)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...