Thursday 19 May 2011

Sehari sebelum exam

assalamualaikum dan selamat membaca :)

hari ni bangun awal sngt. sbb smlm tido awal (kot?)
dari pg td lg. da set kat mind "hari ni aku nk study ~"
last2 bukak pc. sambung maen game Kitsu Saga gak. ceh.




Kitsu Saga





exam esok kul 9. so mlm ni kne tido awal. so ...aku pon x tau
spatutnya ari ni. (bukan ari ni la. spatutnya 2-3 hari lpas lg da start study)
tp aku mmg camni. last minute baru nk study. -.-
xpe la. jap lg aku study la (leh caye ke ? aku sndiri pon x caye ngan diri aku -.-)

ari ni cam biasa la. lepas mkn nasi bungkus yg mak aku beli. kluar g beli waffle plak
Waffles coklat yg cambest >w<

sambil2 pekena ice blended chocolate + aiskrim vanila. pergh ~ xkesah abis RM5 shari kalo dpt camni.
kira ok la tu. harga kat kampung. kat bandar mau kopak RM10. -.-

sambil2 mkn layan cite You're Beautiful episode 10. aku nye dlunye agak anti Kpop(sbb aku lebih prefer band jepun yg pandai maen instrument. ade solo etc rather than kpop yg tau menari je. ) tp skarang. start meminati kpop *bang head on concrete wall urgh !! =w=b

Youre Beautiful

so ari ni aku nk tulis panjang pon xbleh. sbb mood exam. stressed out sket. huk3 >.< wish me luck for tmr !! 






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...