Wednesday 25 May 2011

Akiramenai !! (Never Giveup)

Assalamualaikum

hari ni aku agak happy la. mane taknye ~
UJIAN STATIK aku yg aku test buat kali ke-3. akhirnya lulus ~

dpt mende ni. leh la nk merempit ngan muto buruk aku tuh. :D


42/42 (markah lulus. soalan keseluruhan 50). nasib2 je tuh. tp alhamdulillah. aku xmo da kne bangun pagi2 pastu mengadap soalan kat dpan komputer. sigh -.-

and hari ni. sampai je rumah ~ si dia ~ sms aku. da lame da dia x sms aku. erk. si dia tu. someone special la. mane le bgtau. tp kitorang sekadar kawan je. =)

sampai je rumah. wat muke monyok tuk elakkan diri dari disuruh wat keje. bg alasan letih. nk tido. haha. padahal da tido td kat surau mase tunggu pelajar lain abis test XD. jaat tol aku xD

and so. idup aku berlalu camtu je la. td salah sorang daripada team uploader (xperlu la aku bgtau) add aku. katanya dia mintak aku promote blog dia. aku pon tunaikan la kewajipan kawan baru. kwn kene saling tolong menolong kan ? =) click sini untuk ke blog dia yang penuh dgn link2 cite best2. free je. Click Here Dear :)

and so. ari ni dipendekkan cite. bapak aku lapar. so aku g la belikan dia waffle. balik je dari kedai tuh. aku nmpk bapak aku depan kedai (rumah aku rumah kedai).

aku : nape bah ?
abah : ular masuk kedai td ?
aku :  *tekejut. hah ? ular ? besar ke ?
abah : tu. abah da sepak sampai tengah jalan tuh

aku tengok dari jauh. owh ~ da nampak mayat ular tu kat tengah jalan. pikir2 ksian gak. tp nk wat camne. dulu da pernah masuk. tp kitorang lepas cara baik. tp ari ni dia masuk. siap makan lg sekor burung abah aku dlm sangkar. mane x mengamuk abah aku. melepas gitu je RM 300 (harga burung tuh. burung candik)

Burung Candik

so. aku xnk cite lelame. kang kne badi plak. naya aku. >.<

dan. skarang aku xde wat pape kat umah. layan game Kitsu Saga je

time usha2 page The Red Warrior. dpt tau yg ari nih ade perlawanan diantara TRW ngan T-Team. tp Astro Arena xde live. dems. aku mmg malas nk berhimpit2 g stadium. so aku layan radio je. dengar ulasan pengulas sukan. last2 aku tertido. hampeh =.=

The Red Warriors

sedar2 je dari tido. aku bangun. check page. sigh ~ TRW kalah ditangan T Team. dan seterusnya jatuh ke tangga ke2 liga. xpe la. da bukan rezeki. kalah skali bukan bererti kalah selamanya. usaha je lg =)

ari ni aku spend masa kat page. buat soalan. alhamdulillah ade gak yg join. =)

and so. skarang ni aku sambung main Kitsu Saga plak. kalo korang nk maen gak. sila layari 

download dlu. grafik ok. kalo main ramai2 ngan member lg best. =)

thats all. tq sbb baca coretan yg agak boring neh =)

Oyasumi ~ (selamat malam) ^^




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...